Digitaal of niet, elke tekst verdient professionele aandacht. Want hoe sterk je verhaal ook is… als het niet goed verteld wordt, verliest de inhoud aan geloofwaardigheid en overtuigingskracht. Bovendien geven taalfouten, wolligheid en stroeve zinsconstructies een verkeerd en slordig beeld van je bedrijf of organisatie.
Daarom zou het jammer zijn, als je eerst kijkt naar de prijs en dan pas naar de kwaliteit van de tekst. En handig om te weten: goede tekst hoeft niet veel te kosten. Zeker niet als je een mooie deal sluit met een flexibele tekstschrijver, die zich houdt aan afspraken en gewend is om met deadlines om te gaan.
Dankzij mijn brede en jarenlange ervaring kun je met mij vrijwel alle kanten op. Of ’t nu gaat om website, folder, brochure, nieuwsbrief of personeelsblad en wat het onderwerp ook is. Ik zorg voor duidelijke taal die geen vragen oproept, maar antwoord geeft. Zo krijgt het unieke punt van je product of dienst en het bijzondere van je aanbod of boodschap alle aandacht van je doelgroep en weten je klanten wat je voor ze kunt betekenen.
Ik was (eind)redacteur bij dagblad De Stem, was copywriter bij onder meer Ogilvy & Mather en ben sinds 1991 zelfstandig professional. Hol, hyper en hoogdravend zijn niet zo aan me besteed. Mijn voorkeur gaat uit naar helder, prettig leesbaar, toegankelijk, logisch, effectief en doordacht. Dat liet ik in de loop der jaren zien voor een diversiteit aan klanten, zowel b2b als consumentgericht. Van vastgoed tot retail. Van energie tot automotive. En van gezondheidszorg tot financiën.
Over het verschil tussen 'Tekstschrijven' en 'Copywriting' zijn tientallen blogs geschreven - en veel tekstschrijvers kunnen het allebei. Wij houden het erop dat copywriting een vorm van tekstschrijven is, die zich meestal richt op commerciële uitingen zoals advertenties, direct marketing, commercialscripts, enzovoort. In de reclamewereld werken copywriters vaak samen met art directors bij het bedenken van creatieve concepten.
In welk communicatiemiddel of op welke manier ga je de tekst gebruiken? Gebruik deze filter om je zoekopdracht toe te spitsen.
Niet alle tekstschrijvers werken met een uurtarief, maar op woordkunstenaars.nl vragen we tekstschrijvers toch hun tarief in de onderstaande uurtariefgroepen aan te duiden. Zo krijg je een globale indruk van het prijsniveau van de tekstschrijvers en kun je vergelijken. Een tekstschrijver kan met zijn tarieven in meerdere tariefgroepen vallen (bijvoorbeeld voor verschillende soorten werkzaamheden), maar hij kan er ook voor kiezen om zijn tarief niet te tonen.
Vind je het prettig als een tekstschrijver bij je op locatie werkt? Hieronder kun je daarop filteren.
Hiermee bedoelen we branches, maar ook onderwerpen en doelgroepen.
Woonbedrijf Eindhoven, PureDomotica, Heijmans Projectontwikkeling, Mabon/HBG, Schiphol Real Estate, WonenBreBurg, Jan Linders Supermarkten, Euretco, Triumph/Sloggi, Alabastine, Numac, Skil, Heras Hekwerken, NEROC, Rockwool Grodan, DELA, MUMC+, Gemeente Breda, Verbonden in Zorg, Gemeente Eindhoven, AD Nederland/PartsPoint, V&S milieu adviseurs, VitalAire, RMR Interieurbouw, ABAB Accountancy, Essent, Daily Fresh Food,
Je bericht wordt direct naar Willem gemaild. Je ontvangt zelf ook een kopie van je bericht.
© Copyright Woordkunstenaars | Privacy & disclaimer | Sitemap