Mario Verhoeven

Tekst voor tenders en aanbestedingen | Amsterdam

Win die aanbesteding! Tekst of eindredactie. Mario ontzorgt u!

Ik begrijp wat er komt kijken bij een aanbesteding. Ik duik in de eisen en voorwaarden, in wat uw bedrijf onderscheidt van de concurrentie en houd een uitgebreid intakegesprek met u. Doel: toegankelijke, leesbare teksten waarmee de gunfactor stijgt en u de aanbesteding wint. Ik bekijk uw bedrijf of product met frisse ogen, waardoor het helder wordt. Een opdrachtgever uit de ICT zei: “Door jouw verhaal snapt mijn omgeving eindelijk wat ik doe. En: het was leuk om te lezen”.

Wilt u uw eigen (basis)teksten eens door een deskundige buitenstaander laten checken? Als doorgewinterde eindredacteur maak ik ze SMART en helder.

Soort werkzaamheden

Soort werkzaamheden

Over het verschil tussen 'Tekstschrijven' en 'Copywriting' zijn tientallen blogs geschreven - en veel tekstschrijvers kunnen het allebei. Wij houden het erop dat copywriting een vorm van tekstschrijven is, die zich meestal richt op commerciële uitingen zoals advertenties, direct marketing, commercialscripts, enzovoort. In de reclamewereld werken copywriters vaak samen met art directors bij het bedenken van creatieve concepten.

  • Tekstschrijven
  • Copywriting
  • Redactie en eindredactie
  • Interviewen
  • Redigeren
  • Corrigeren

Soort tekst

Soort tekst

In welk communicatiemiddel of op welke manier ga je de tekst gebruiken? Gebruik deze filter om je zoekopdracht toe te spitsen.

  • Advertentie
  • Brochure/folder
  • Advertorial
  • Artikel
  • Beleidsstuk
  • Blog
  • Column
  • E-mailnieuwsbrief
  • Handleiding
  • Jaarverslag
  • Nieuwsbrief
  • (Online) magazine/blad
  • Persbericht
  • SEO-tekst
  • Slogan/tagline
  • Social media
  • Speech
  • Webtekst
  • Zakelijke brief

Uurtarief (excl. btw)

Over uurtarieven

Niet alle tekstschrijvers werken met een uurtarief, maar op woordkunstenaars.nl vragen we tekstschrijvers toch hun tarief in de onderstaande uurtariefgroepen aan te duiden. Zo krijg je een globale indruk van het prijsniveau van de tekstschrijvers en kun je vergelijken. Een tekstschrijver kan met zijn tarieven in meerdere tariefgroepen vallen (bijvoorbeeld voor verschillende soorten werkzaamheden), maar hij kan er ook voor kiezen om zijn tarief niet te tonen.

  • 80-100
Het is eigenlijk tussen de 70 en 100 euro, maar die optie is er niet op deze site. Het tarief is afhankelijk van hoe complex, bewerkelijk en langdurig de opdracht is. In overleg met u dus.

Werkt op locatie

Werkzaamheden op locatie

Vind je het prettig als een tekstschrijver bij je op locatie werkt? Hieronder kun je daarop filteren.

  • In overleg
  • Ja

Thema's & specialisaties

Thema's & specialisaties

Hiermee bedoelen we branches, maar ook onderwerpen en doelgroepen.

  • Arbeidsmarktcommunicatie
  • Business-to-business
  • ICT
  • Kunst & cultuur
  • Marketing & communicatie
  • Overheid & semi-overheid
  • Zakelijke dienstverlening

Werk en klanten

Mario werkt en werkte onder andere voor:

o.a.:, Het Parool, Algemeen Dagblad, Hogeschool van Amsterdam, Universiteit van Amsterdam, Italië Magazine, Provincie Noord-Holland, Gemeente Amsterdam, Cultureel Jongeren Paspoort, ACE (Amsterdam Center for Entrepeneurship), Zetes, Octavia Siertsema

Stuur Mario een bericht

Je bericht wordt direct naar Mario gemaild. Je ontvangt zelf ook een kopie van je bericht.

  • Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: doc, docx, pdf, jpg, gif, png.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.