Een goed geschreven webtekst zorgt voor effectieve websites. Helemaal als je dit combineert met neuromarketing. En laat dat nu net mijn hobby zijn! Bij neuromarketing pas je kennis van de werking van het brein praktisch toe op je bezoekers. Het resultaat? Ze gaan sneller over tot actie.
Uiteraard kun je ook voor offline communicatie bij mij terecht: persberichten, folderteksten of magazineartikelen. Spreekt dit je aan? Zullen we dan gewoon een keertje (vrijblijvend) kennismaken?
Over het verschil tussen 'Tekstschrijven' en 'Copywriting' zijn tientallen blogs geschreven - en veel tekstschrijvers kunnen het allebei. Wij houden het erop dat copywriting een vorm van tekstschrijven is, die zich meestal richt op commerciële uitingen zoals advertenties, direct marketing, commercialscripts, enzovoort. In de reclamewereld werken copywriters vaak samen met art directors bij het bedenken van creatieve concepten.
In welk communicatiemiddel of op welke manier ga je de tekst gebruiken? Gebruik deze filter om je zoekopdracht toe te spitsen.
Niet alle tekstschrijvers werken met een uurtarief, maar op woordkunstenaars.nl vragen we tekstschrijvers toch hun tarief in de onderstaande uurtariefgroepen aan te duiden. Zo krijg je een globale indruk van het prijsniveau van de tekstschrijvers en kun je vergelijken. Een tekstschrijver kan met zijn tarieven in meerdere tariefgroepen vallen (bijvoorbeeld voor verschillende soorten werkzaamheden), maar hij kan er ook voor kiezen om zijn tarief niet te tonen.
Vind je het prettig als een tekstschrijver bij je op locatie werkt? Hieronder kun je daarop filteren.
Hiermee bedoelen we branches, maar ook onderwerpen en doelgroepen.
Je bericht wordt direct naar L gemaild. Je ontvangt zelf ook een kopie van je bericht.
© Copyright Woordkunstenaars | Privacy & disclaimer | Sitemap