Bert van der Neut

TaalTotaal | Wolfheze

Van originele copy tot tekstredactie: TaalTotaal zorgt ervoor dat je merk of je verhaal opvalt.

Je hebt als bedrijf, instelling of overheid een goed verhaal te vertellen. Alleen… je krijgt het niet lekker op papier of online. Bekend probleem? Tja, daar heb je nou professionals voor. Ik schrijf al heel wat jaren commerciële en informatieve teksten. Voor grote en kleine merken. Voor grote en kleine reclamebureaus. Van brochures en websites tot persberichten en advertentieteksten. Met mijn track record ben ik geen prijsvechter. Maar ik sta open voor een deal waar we allebei iets aan hebben.

Soort werkzaamheden

Soort werkzaamheden

Over het verschil tussen 'Tekstschrijven' en 'Copywriting' zijn tientallen blogs geschreven - en veel tekstschrijvers kunnen het allebei. Wij houden het erop dat copywriting een vorm van tekstschrijven is, die zich meestal richt op commerciële uitingen zoals advertenties, direct marketing, commercialscripts, enzovoort. In de reclamewereld werken copywriters vaak samen met art directors bij het bedenken van creatieve concepten.

  • Tekstschrijven
  • Copywriting
  • Redactie en eindredactie
  • Redigeren
  • Corrigeren

Soort tekst

Soort tekst

In welk communicatiemiddel of op welke manier ga je de tekst gebruiken? Gebruik deze filter om je zoekopdracht toe te spitsen.

  • Advertentie
  • Brochure/folder
  • Advertorial
  • Direct mailing
  • E-mailnieuwsbrief
  • Jaarverslag
  • Nieuwsbrief
  • Persbericht
  • Webtekst
  • Zakelijke brief

Uurtarief (excl. btw)

Over uurtarieven

Niet alle tekstschrijvers werken met een uurtarief, maar op woordkunstenaars.nl vragen we tekstschrijvers toch hun tarief in de onderstaande uurtariefgroepen aan te duiden. Zo krijg je een globale indruk van het prijsniveau van de tekstschrijvers en kun je vergelijken. Een tekstschrijver kan met zijn tarieven in meerdere tariefgroepen vallen (bijvoorbeeld voor verschillende soorten werkzaamheden), maar hij kan er ook voor kiezen om zijn tarief niet te tonen.

  • 40-60
  • 60-80
Ach ja, een uurtarief... Maar hoe goed wordt je tekst? En hoe snel is-ie klaar? Dat bepaalt in belangrijke mate welk bedrag er uiteindelijk onder de streep staat. Dus een projectprijs is mij net zo lief als een uurtarief. Daarbij kost redigeren of corrigeren van teksten altijd minder (40-60) dan originele copy (60-80). Wie een leuk project heeft kan gewoon op een leuke prijs rekenen. Zullen we het zo afspreken?

Werkt op locatie

Werkzaamheden op locatie

Vind je het prettig als een tekstschrijver bij je op locatie werkt? Hieronder kun je daarop filteren.

  • In overleg

Thema's & specialisaties

Thema's & specialisaties

Hiermee bedoelen we branches, maar ook onderwerpen en doelgroepen.

  • Agrarisch
  • Arbeidsmarktcommunicatie
  • Automotive
  • Bouw
  • Business-to-business
  • Business-to-consumer
  • Financieel
  • Geschiedenis
  • Industrie
  • Interieur & design
  • Juridisch
  • Kunst & cultuur
  • Mode
  • Muziek
  • Non-profit & not-for-profit
  • Overheid & semi-overheid
  • Retail
  • Training & coaching
  • Transport & logistiek
  • Vakantie & vrije tijd
  • Wonen
  • Zakelijke dienstverlening
  • Zorg

Werk en klanten

Bert werkt en werkte onder andere voor:

ASN Groep, Audi, Boels Rental, Boerenbond, Bonduelle, BOVAG, Brabant Water, CWS, Denon, Eneco, Ford, Goossens Wonen & Slapen, Keukenconcurrent, Keuken Kampioen, Mandemakers keukens, Marantz, OHRA, Pelgrim, Provincie Noord-Brabant, Rabobank, Skoda, SPIE, Stichting Lezen & Schrijven, Toshiba, Toyota, Trendhopper, Tridec, Uneto-VNI, Volkswagen, Waterschap Brabantse Delta

Stuur Bert een bericht

Je bericht wordt direct naar Bert gemaild. Je ontvangt zelf ook een kopie van je bericht.

  • Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: doc, docx, pdf, jpg, gif, png.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.